Super! De test is onderweg naar jouw mailbox!

Check deze video, voor jouw welkomstcadeau!

Speciale, tijdelijke aanbieding voor jou:

Van 27 euro voor slechts 17 euro

 

… of geef jij dat geld liever uit aan jouw volgende eetbui of snack-attack?

Zo werkt het programma:

Na aanschaf van ’30 dagen dieetvrij’ ontvang je meteen je eerste email met een leuke, inspirerende opdracht. Je kunt dus meteen aan de slag! Daarna krijg je elke volgende ochtend weer de volgende email. Het fijne van elke dag een email is dat je er een maand lang ècht wat intensiever mee aan de slag gaat!

Wat maakt dit programma uniek:

Het ’30 Dagen Dieetvrij’-programma gaat niet alleen maar over eten en eetbuien. Het gaat juist over eet-vrijheid, de vrijheid dat je niet meer voortdurend met eten bezig hoeft te zijn. Ook zijn er oefeningen die je helpen om wat comfortabeler te worden met jouw eigen lichaam en oefeningen die je helpen om wat liever en milder naar jezelf toe te zijn.

Voor wie is dit programma:

Deze ’30 Dagen Dieetvrij’ is heel erg fijn wanneer je nog nooit ‘hulp’ hebt gehad bij jouw eetbuien of snaaigedrag. Het is niet zwaar, moeilijk of heftig. En wanneer je juist al wel hulp, therapie of coaching hebt gehad, is deze ’30 Dagen Dieetvrij’ een fijne ‘touch up’ om weer even wat actiever met jezelf bezig te zijn!

Wat kun je verwachten:

In totaal 30 verschillende opdrachten, waarmee je elke dag aan de slag gaat

Over eet-vrijheid, lichaamsacceptatie en zelfliefde, omdat het niet alleen over eten gaat, maar ook over je lijf en je eigenwaarde

1 opdracht per dag in je mailbox, zodat het behapbaar voor je is

Je kunt de opdrachten zo lang bewaren als dat je zelf wilt!

Elke dag met extra achtergrond-informatie, zodat je ook begrijpt waarom een opdracht waardevol voor je is

Inclusief links naar blogs, artikelen, video’s, meditaties en meer, zodat je meer informatie kunt vinden

Een maand lang de focus op jezelf en jouw ontwikkeling, zodat je meer eet-rust kunt gaan ervaren

Na 30 dagen heb je dit bereikt:

N

Je kunt jouw verzadingingsgevoel en je hongergevoel beter herkennen, zodat je niet meer over-eet

N

Je hebt minstens 1 eetregel losgelaten

N

Je kent een aantal mindful eten-oefeningen, die je helpen bewuster te eten

N

Je bent relaxter geworden met eten, zodat je niet meer zo krampachtig elk moment moet denken aan eten

N

Je weet welke oefeningen kunt doen om jezelf beter te voelen, in plaats van naar comfortfood te grijpen

N

Je kunt bewuster kiezen wat je wilt eten, in plaats van de controle te verliezen

N

Je kunt positief aandacht besteden aan je lijf, waardoor je je lijf leert te waarderen

N

Je kunt beter ontspannen wanneer je dat nodig hebt (in plaats van te gaan snaaien)